Monday, January 16, 2012

چوت کو شکاری چودتا رھا

میری کہانی پِچھلی مِس مونِکا کا مُجھے کاپھی اَچّھا ریسپوںس مِلا اِسلِئے میں آپکے لِئے ایک اؤر آپ بیتی بتانے جا رہا ہُوں آشا کرتا ہُوں یہ کہانی بھی آپ لوگوں کو اَچّھی لگیگی۔

جیسا کِ آپ لوگوں کو مالُوم ہے اَب مُجھے جب بھی مؤکا مِلتا، میں مونِکا کو چود لِیا کرتا تھا۔ لیکِن ہمیں یہ نہیں مالُوم تھا کِ ہمیں کوئی چھُپ کر بھی دیکھتا ہے !

یہ بات ہم کریب 3-4 مہینے کے باد مالُوم پڑی ! اؤر دیکھنے والی تھی مونِکا میں چھوٹی بہن میتا۔ مونِکا کی ترہ میتا بھی بہُت سُںدر تھی ایک دم گوری، بھرے بھرے گال، گُلابی ہوںٹھ،کالی بڑی بڑی آںکھے، لمبے بال اؤر پھِگر 36-30-34 اِسلِئے اَبھی اُسکی گاںڈ نہی ماری تھی کِسی نے۔

اَب مُدّے کی بات کرتے ہیں۔

ایک دِن میں اؤر مونِکا مستی کر رہے تھے، اُس دِن اُنکے گھر میں کوئی نہیں تھا۔ اَںکل آںٹی مارکیٹ گیے تھے اؤر میتا سکُول گئی تھی۔ ہم دونوں تو اَپنے کام میں مست تھے، ہمیں نہیں مالُوم کِ کب میتا آ چُکی اؤر ہمیں کھِڑکی سے دیکھ رہی ہے۔ اَکیلے ہونے کی وجہ سے گھر میں کوئی روک ٹوک تو تھی نہیں اِسلِئے میں باتھرُوم جانے کے لِئے نِکل آیا اؤر سیدھا باتھرُوم میں چلا گیا۔ لؤٹ کر آیا تو دیکھا میتا کھِڑکی کی ترپھ چیہرا کرے ہُئے ہے اؤر شاید اُسکی آںکھے بںد تھی کیوںکِ بہُت جور جور سے میتا اَپنی چُوت میں اُوںگلی کر رہی تھی سلوار اُتار کر۔

میںنے بھی اُسے نہی ٹوکا اؤر چلا گیا۔ آتے ہی میںنے مونِکا کو اِسکے بارے میں بتایا تو وو بولنے لگی- بیچاری کو اَکیلے ہی تڑپھنے کے لِئے چھوڑ آیے؟

میںنے کہا- میں کرتا بھی کیا ؟ تُمہاری بہن ہے، اَبھی بُرا مان گئی تو؟

وو بولی- مادرچود لڑکی آدھی نںگی کھڑی ہے اؤر تُجھے لگتا ہے وو ناراز ہوگی۔

ایسا ہو ہی نہی سکتا ! چل میں جاتی ہُوں اؤر اُسّے تیّار کرتی ہُوں۔ تُم 15 مِنٹ کے باد آ جانا۔

میں بھی مان گیا اؤر بیڈ پر لیٹ گیا اؤر اَپنے لںڈ کو اُوپر نیچے کرنے لگا اؤر سوچ رہا تھا کِ میتا کی چُوت کیسی ہوگی۔ کہیں مونِکا کی ہی ترہ میتا کی بھی تو چُوت پہلے سے ہی چُد چُکی ہے کیا ؟ اؤر نا جانے کیا کیا سوچتے سوچتے 15 مِنٹ کب نِکل گیے مالُوم ہی نہیں چلا۔

اؤر میں میتا کے کمرے میں جانے لگا اؤر گیٹ پر آکر رُک گیا کیوںکِ سامنے کا نزارا دیکھنے لایک تھا۔ مونِکا میتا کی چُوت کو 2-3 اُوںگلِیوں سے چود رہی ہے اؤر چاٹ رہی ہے۔ مونِکا کبھی میتا کی چُوت چُوستی تو کبھی ستن ! اَب کب تک آںکھیں چار نہیں ہوگی، میتا نے اَب مُجھے دیکھ لِیا اؤر وو ایک دم اُٹھ کر بیڈ کے پیچھے چلی گئی تو مونِکا نے کہا- ویسے تو اَرمان کو بولنے کے لِئے چِلّا رہی تھی اَب کیا ہو گیا ؟

میتا بہُت ہی پیار سے تھوڑا شرماتے ہُئے بولی،“مُجھے شرم آتی ہے !”

تو مونِکا بولی- اَرمان ! اَب تُم ہی اِسکی شرم دُور کرو !

میرا کیا تھا میں تو رُکا ہی اِسلِئے تھا کِ مونِکا یا میتا کھُد مُجھ سے بولے چودنے کے لِئے !

میں اَب دھیرے دھیرے بیڈ کے پاس گیا اؤر میتا کا ہاتھ پکڑ کر اُسے کِس کرنے لگا، ہوٹھوں کو کِس کرنے لگا۔ لیکِن میتا اَبھی بھی شرما رہی تھی اؤر اَپنا چیہرا پیچھے کر رہی تھی۔ میںنے بھی سوچ لِیا تھا آج اِسے اِتنے پیار سے چودُوںگا کِ پُوری شرم بھاگ جایّگی۔ میں اَبھی بھی میتا کو کِس کر رہا تھا اؤر اَپنی جیبھ اَندر باہر کر رہا تھا۔ اَب میتا تھوڑا تھوڑا کھُلنے لگی تھی اؤر میرا ساتھ دے رہی تھی۔ اَب کِس کرنے میں مزا آ رہا تھا کیُوںکِ میتا میری جیبھ کو چُوس رہی تھی اؤر میں اُسکی۔

اَب میرا ہاتھ اُسکے نںگے وکش پر تھا اؤر دبا رہا تھا- ہمّمّمّمّمّمم کِتنے نرم تھے میتا کے ستن !

اَب میرے ہاتھ بہُت تیجی سے چل رہے تھے- کبھی داںیا ستن دبتا تو کو کبھی باںیاں ! اؤر اَب چُوچُک بھی چُوس رہا تھا، کاٹ رہا تھا۔ میتا کے مُںہ سے سِسکاری نِکل رہی تھی جوکِ ماہؤل کو اؤر بھی گرم کر رہی تھی۔

اِسی ترہ کریب 20-25 مِنٹ نِکل گیے۔ مُجھے تب یاد آیا جب مونِکا پاس میں آکر میرا لںڈ ہاتھ میں پکڑ کر بولی- مُجھے کیوں اَکیلا چھوڑ دِیا ہے؟

اؤر مونِکا میرا لںڈ چُوسنے لگی۔

مُجھے اَب پریشانی ہو رہی تھی شاید اِسلِئے کِ بیڈ کے پیچھے جگہ کم تھی اؤر دو دو ہسیناّیں میرے ساتھ کام-کرِیا کر رہی تھی۔

میںنے کہا- بیڈ پر چلتے ہیں اؤر میتا کو گود میں اُٹھاکر بیڈ پر لے آیا اؤر اُسکو اَپنے اُوپر کر لِیا تاکِ میں آرام سے اُسکے ستنوں کو پی سکُوں، دبا سکُوں، کِس کر سکُوں اؤر مونِکا میرا لںڈ آسانی سے چُوس سکے۔ میں دونوں ترپھ سے مجے لے رہا تھا۔

اَب یار ایک بات بتاّو ایک لؤڑا ہو اؤر اُسکے پاس دو دو سُںدر چُوتیں ہوں، وو کب تک اَپنا پانی روک سکتا ہے، میںنے بھی اَپنا پُورا پانی مونِکا کے مُںہ میں چھوڑ دِیا جِسے وو پُورا پی گیی اؤر اَپنے ہوںٹھ پوںچھتے ہُئے ہٹ گئی۔ اَب باری میتا کی جو تھی۔

لیکِن وو منا کرنے لگی۔ اِس پر مونِکا نے اُسکی گاںڈ میں لات مارتے ہُئے گالی دی،“ماں کی لؤڑی ! کیُوں نکھرے کر رہی ہے، چُپچاپ چُوس ! نہیں تو تیری چُوت میں پیٹرول ڈال دُوںگی پھِر اُوںگلی ڈالتے رہنا رات بھر !”

اِسّے ایک پھایدا یہ ہُآ کِ میتا لںڈ چُوسنے لگی۔ وہ تو مونِکا سے اَچّھا چُوس رہی تھی۔

اَب میرے مُںہ میں مونِکا نے اَپنی چُوت سٹا دی اؤر ہِلنے لگی۔ میںنے بھی اُسکی چُوت کو جیبھ سے کھُوب چاٹا اؤر چُوسا۔ کریب 15 مِنٹ میں میرا پھِر سے پانی نِکل گیا اؤر اِس بار پانی میتا نے پیّا تھا اؤر مونِکا میرے مُںہ میں جھڑ گئی، مونِکا کا پانی میںنے پی لِیا اؤر مونِکا کو ہٹا دِیا تاکِ وو میرا لںڈ پھِر سے کھڑا کر سکے۔ پتا نہیں لیکِن مونِکا کے ہاتھوں میں جادُو تھا وو مُردے کے لںڈ کو بھی کھڑا کر سکتی تھی۔

میرا لںڈ کھڑا کرکے مونِکا نے میتا سے کہا- اَب تُو بیڈ پر لیٹ جا ! اَب اَرمان تیری چُوت میں اَپنا لںڈ ڈالیگا جو کِ تُجھے بہُت آرام سے لینا ہے کیوںکِ تُو آج پہلی بار چُوت میں لںڈ لے رہی ہے تو تیری جھِلّی پھٹیگی جِسّے تیرے کو درد بھی ہوگا !

تو میتا بولی- دیدی، تُم ٹیںشن مت لو ! میں آرام سے لے لُوںگی ! بس تُم کریم میری چُوت میں اؤر اَرمان کے لںڈ سے لگا دو اَچّھی ترہ سے !

مونِکا نے پُوری پؤںڈس کریم میرے لںڈ اؤر میتا کی چُوت پر لگا دی اؤر میتا کو کِس کرنے لگی۔

میں سمجھ گیا کِ اَب سہی سمے ہے چُوت سے لںڈ کا مِلن کرنے کا !

میںنے میتا کی چُوت کو پہلے کِس کِیا اؤر اُس پر لںڈ رگڑنے لگا جِسّے میتا کی اُتّیجنا بڑھتی جا تھی، وو سِسک رہی تھی ہمّمّمّم۔ّ۔ّ۔ّ۔ّ۔ آہّنانّنّنّ۔ّ۔ّ۔ّ۔ّ۔۔ ییّیّیے اِ،ّ،ّ،ّ،ّ،ّ،ّ،اؤر نا جانے کیا کیا۔

میتا کے لِئے اَب برداشت کرنا مُشکِل ہو رہا تھا لیکِن مُجھے اُسے تڑپھانے میں مزا آ رہا تھا۔ آکھِر میتا کا سبر کا باںدھ ٹُوٹ گیا اؤر بولی،“مادرچود چودنا ہو تو اَبھی چود دے، نہیں تو تیرے لںڈ کو کھا جاُّںگی !”

میں بھی یہی چاہتا تھا کِ میتا مُجھ سے مِنّتیں کرے بھیکھ ماںگے ۔۔ّ۔ّ۔ لیکِن پھِر بھی اُسّے بھیکھ نا مِلے۔ اِسکے پیچھے بھی ایک کارن تھا وو میں پھِر کبھی بتاُّوںگا |

پھِر میںنے دھیرے سے اُسکی چُوت پر لںڈ ٹِکایا اؤر ایک ہی بار میں پُورا لںڈ اُسکی چُوت میں ڈال دِیا، جِسّے وو تڑپ اُٹھی اؤر جور جور سے چِلّانے لگی۔ مؤکے کی نجاکت کو سمجھتے ہُئے مونِکا نے پھِر سے اُسکا مُںہ اَپنے مُںہ سے بںد کر لِیا اؤر آواج وہیں دب گئی۔

میں بھی نہیں رُکا اؤر شاٹ پر شاٹ مارتا گیا- 1،2،3،4،۔ّ۔ّ۔ّ۔ّ۔ّ۔ّ۔ّ۔۔24،25، تب میں کہیں رُکا اؤر میتا کی چُوت کو دیکھنے لگا۔ اُسکی چُوت میں سے کھُون نِکل رہا تھا اؤر میتا کی آںکھوں سے پانی۔ لیکِن وو کُچھ بول نہیں پا رہی تھی۔

اَب میرا بدلا پُورا ہو گیا تھا اِسلِئے میں 10 مِنٹ کے لِئے رُک گیا اؤر میتا کا اِںتجار کرنے لگا کِ وو کب اَپنی گاںڈ ہِلاتی ہے۔ لیکِن اِسکے لِئے مُجھے جیادا اِںتجار نہیں کرنا پڑا 5 مِنٹ میں ہی وو اَپنے چُوتڑ ہِلانے لگی۔ میں بھی اَب بڑے پیار سے لںڈ آگے پیچھے کرنے لگا تھا۔ جِسّے اُسکی چیکھیں سِسکاری میں بدل گئی۔

اَب نزارا دیکھنے اؤر سُنّے لایک تھا- میرا لںڈ میتا کی چُوت کو چود رہا ہے اؤر میتا مونِکا کی چُوت کو چاٹ رہی ہے اؤر مونِکا میرے ہوںٹھ چُوس رہی ہے کِس کر رہی ہے۔

میتا کی چُوت اَب کاپھی گیلی ہو گئی تھی اِسلِئے پُورے کمرے میں پھچ پھچ ۔۔ّ۔ّ۔ّپھچ کی آواجیں آ رہی تھی اؤر میرا لںڈ بار بار پھِسل رہا تھا۔

میںنے تؤلِیے سے اُسکی چُوت کو ساف کِیا اؤر لںڈ پھِر اَندر ڈال دِیا۔ اَب مزا آ رہا تھا۔ دھیرے دھیرے لںڈ چُوت میں جاتا اؤر باہر نِکل آتا ! میتا بھی سِسکاری لے رہی تھی اؤر گالی دے رہی تھی،“پھاڑ ! پھاڑ دے میرے بالم ! میری چُوت کو پھاڑ دے ! بہُت پریشان کِیا ہے اِسنے 4 مہینے سے ! آج اِسکی گرمی ہو شانت کر دے میرے راجاآآ………… ہمّمّمّم ۔۔ّ۔۔ آآہہ ہہّہنّنّنّن پھکک می پھکک یا۔ّ۔ّ۔ّ۔ّ۔ّ۔۔ یاآّآآ ۔۔ّ۔ّ۔ّ۔گُڈ ،،ّ،ّ،ّ،” اؤر نا جانے کیا کیا “مدرچود اَب کِتنی دیر تک چُوت ہی چودیگا گاںڈ بھی مار لے لگے ہاتھ !”

میںنے کہا،“اَبھی نہیں ! پہلے چُوت کا اؤر لںڈ کا مِلن تو ہونے دو سہی سے !”

اؤر میں پھِر سے چودنے لگا۔ بس اَب دِلّی دُور نہیں تھی اؤر میتا کا پانی دُوسری بار نِکل گیا اؤر ساتھ ہی میرا بھی۔ میں میتا کے ستنوں پر ہی مُںہ رکھ کر لیٹ گیا اؤر چُوسنے لگا۔

کریب 10 مِنٹ باد میں اُٹھا اؤر کپڑے پہنّے لگا تو مونِکا نے کپڑے چھینتے ہُئے کہا،“کہاں جا رہے ہیں؟ آگ لگا کر میری چُوت کؤن، تُمہارا باپ آکر ماریگا یا میرا باپ !”

تو میںنے کِس کرتے ہُئے کہا،“کہاں جانیمن ! 10 مِنٹ میں آ رہا ہُوں۔”

کیوںکِ اَب مُجھے ڈرِںک کرنے کی جرُرت تھی، اِسکے بِنا اَب اؤر نہیں چود سکتا تھا اِسلِئے مونِکا کے ہیںڈبیگ میں سے 500 رُ۔ نِکال کر میں وِسکی لینے چلا گیا اؤر آکر دیکھا تو وو دونوں اَبھی بھی بِنا کپڑوں کے ہی تھی۔

میںنے جھٹ سے اَپنے کپڑے اُتار دِئے۔ میتا مُجھسے لِپٹ گئی اؤر مُجھے کِس کرنے لگی۔ لیکِن مُجھے اَبھی کُچھ اَچّھا نہی لگ رہا تھا اِسلِئے اُسکی گاںڈ پر لات مار کر ایک ترپھ کر دِیا۔

اِتنے میں مونِکا 3 گلاس لے کر آ چُکی تھی۔ میں مونِکا اؤر میتا کے لِئے بیّر لایا تھا جو اُن لوگوں نے اَپنے گلاس میں ڈال لی اؤر میرا بھی پیگ بنا دِیا۔

ہم تینوں نںگے ہی ڈرِںک کرنے لگے۔ میںنے جلدی جلدی 3-4 پیگ ڈالے اؤر میتا کو زمین پر ہی پٹک دِیا اؤر ٹاںگیں چؤڑی کرکے ایک بار میں ہی پُورا لںڈ اَںدر کر دِیا۔ اِسّے پہلے کِ وو چِلّانا شُرُو کرے، میں اُسے کِس کرنے لگا اؤر چودنے لگا۔

کریب 10 مِنٹ تک میں میتا کو ایسے ہی چودتا رہا۔ اُسکے باد اُسکو زمین پر ہی کُتِیا بنایا اؤر پیچھے سے چودنے لگا۔ 5-7 مِنٹ چود کر دیکھا تو میتا کی چُوت ڈبل روٹی کی ترہ پھُول گئی تھی۔ لیکِن مُجھے اُس پر بِلکُل بھی رہم نہیں تھا۔ اَب تک وو 3 بار جھڑ چُکی تھی اؤر میرا بھی سمے آ گیا۔ میںنے اَپنا لںڈ نِکال کر اُسکے مُںہ میں ڈال دِیا اؤر اُسکا مُںہ چودنے لگا۔

یہ سب چل ہی رہا تھا کِ مونِکا اُٹھی اؤر میتا کی ٹاںگے چؤڑی کر اُسکی گاںڈ کا چھید کھولنے میں لگ گئی۔ 3-4 لمبے شاٹ کے باد میں بھی میتا کے مُںہ میں جھڑ گیا اؤر ہٹ گیا۔

کریب 30 مِنٹ کے باد میتا کے مُںہ سے آواج نِکلی، اُسنے مُجھ سے کہا،“جب میں پُوری ترہ سے تُمہاری ہو چُکی ہُوں تو اِتنی بیرہمی سے کیُوں چود رہے ہو ؟؟ّ؟؟”

میںنے پُوری دم سے کھیںچ کر اُسکے گال پر چاںٹا مارا اؤر کہا- میتا ڈارلِںگ ! اَب کُچھ یاد آیا؟

وو سمجھ چُکی تھی آکھِر کیُوں میں کُتّے ترہ اُسے چود رہا تھا۔

پھِر اُٹھ کر میرا لںڈ مُںہ میں لِیا اؤر چاٹتے ہُئے بولی،“ساری جو ہُآ اُسے بھُول جاّو !”

اُسکے باد میںنے میتا کی گاںڈ بھی ماری اؤر مونِکا کو بھی چودا۔ لیکِن یے سب اَگلی کہانی میں ! پہلے آپ اِسکو پڑھو، مزے لو اؤر بتاّو کیسی لگی کہانی ! یانی میری آپ- بیتی !

بھائیّو اؤر چُوتو ! اِسے کوری بکواس مت سمجھنا ! یہ بِلکُل سچّی کہانی ہے !

اؤر اَبھی تو مُجھے یہ بھی بتانا بھی ہے کِ آکھِر میتا نے کِیا کیا تھا؟

اُسکے لِئے اَںترواسنا میں آتے رہِیے ! بہُت جلد آگے کا بھاگ بھی آپکے سامنے آایگا۔

EMail : PkMasti@aol.com
Yahoo : Jan3y.J4na@yahoo.com

By Unknown with No comments

0 comments:

Post a Comment

EMail : PkMasti@aol.com
Yahoo : Jan3y.J4na@yahoo.com

    • Popular
    • Categories
    • Archives