Monday, January 16, 2012

ایک اؤر لؤڑا گھُسوایا ٹائیٹ گانڈ میں

میں بچپن سے لڑکی ہونے کے لِئے بھگوان کو کوستا تھا اؤر آکھِر بھگوان نے وو تو نہیں لیکِن لڑکی جیسا جِسم دے ڈالا۔ میری چھاتی اؤر شریر کی بناوٹ کاپھی ہد تک لڑکِیوں جیسی ہے، پولے پولے ممّے آکرشک نِپّل گول-مول گاںڈ !

ھوا یُوں کِ میں یاہُو پر چیٹ کر رہا تھا۔ میںنے ایک لڑکی کا آئیڈی بنا رکھا تھا۔ اُس پے میں کئی مردوں سے باتیں کرتا رہتا۔ ایک دِن مُجھے اَپنے ہی شہر کا ایک مرد مِلا جِسّے کھُوب چیٹ کی میںنے ! اُسّے پُوچھا کِ کبھی اَپنی پتنی کی گاںڈ ماری ہے؟

وو بولا- میری گھروالی گاںڈ پے لؤڑا تک نہیں رکھنے دیتی، لیکِن مُجھے گاںڈ مارنے میں بہُت مجا آتا ہے۔

وو بولا- کیا ہم مِل سکتے ہیں؟

اُسنے میرا موبائیل نںبر ماںگا۔

میںنے کہا- میرے پاس ہے ہی نہیں موبائیل ! اَپنا دے دو !

اُسنے اَپنا نںبر دے دِیا۔ میںنے کوئی کال نہیں کی۔

اَگلے دِن وو پھِر جب چیٹ پر آیا، اُسنے کہا- آپنے فون نہیں کِیا؟

میںنے کہا- نہیں ہو سکا، ساری !

کوئی بات نہیں- وو بولا- آج میری پتنی اؤر بچّے گھر میں نہیں ہیں، وو اَپنے مایکے گئی ہے۔ مُجھے مِل سکتی ہو ؟

میرا بھی نیا لؤڑا لینے کا دِل تھا، آکھِر کِتنے دِن سے میہنت کی تھی۔ لیکِن کیا کرتا ! تھا تو گاںڈُو ! لڑکی نہیں !

میںنے اَپنا ویبکیم لگایا، سبسے پہلے اَپنی گانڈ دِکھائی۔ میری گانڈ دیکھ کِسی کا بھی لؤڑا کھڑا جاتا۔ میںنے ویبکیم کے سامنے گانڈ گول-گول مٹکا کے دِکھائی اؤر پھِر اَپنا اُوپر کا ہِسّا چھاتی !

وو بولا- چُوت دِکھاّو !

میںنے کہا- وو ہے ہی نہیں !

کیا ؟

میں گاںڈُو ہُوں ! بولا- نہیں ایسی گاںڈ، ممّے کِسی لڑکے کے نہیں ہو سکتے ! کیُوں مزاک کرتی ہو؟

میںنے اُسکو چیہرا دِکھایا اؤر بولا- میری گاںڈ مارنی ہو تو بول دو، اَبھی آ جاُّوںگا۔

تُو بی-بلاک مارکیٹ میں گُرُ نانک بیکری کے باہر آ جا ! میں کالے رںگ کی لیںسر میں آاُوںگا ! ٹھیک ہے؟

میں بہُت گرم تھا، جلدی سے پینٹ ڈالی، ٹیشرٹ پہنی اؤر وہاں جا کھڑا ہو گیا۔

اُسکے وہاں آتے ہی میں گاڑی میں بیٹھ گیا۔ اُسنے برمُوڈا پہنا ہُآ تھا، بولا- بیپھکُوپھ بنایا مُجھے اِتنے دِن سے؟

سب شِکایّتیں دُور کر دُوںگا بِستر میں !

بہُت چِکنا ہے تُو یار !

میںنے اُسکی جاںگھ پر ہاتھ پھیرتے ہُئے برمُوڈا میں ہاتھ ڈال لِیا- ہاے ! کیا لؤڑا مِلا ہے !

وو بولا- ایک بار ٹیشرٹ اُتارو !

میری بریسٹ دیکھ بولا- تُو مال کمال کا ہے، کِتنوں سے چُدا ہے؟

وو کار چلاتا رہا، میںنے نیچے جاکر، باہر نِکال، لؤڑا مُںہ میں لے لِیا۔ وہ اوہ یار !

جُباں سے چاٹ کر اُسکو گرم کِیا، اِتنے میں گھر آ گیا۔ سیدھی کار اَندر ! مُجھے اَپنے بیڈرُوم میں لے گیا، دو گلاس ٹھںڈی بِیر کے لے آیا۔ میں ایک بار میں ہی پی گیا۔ ایسے تین مگ پینے کے باد سرُور آنے لگا۔

اُسنے مُجھے نںگا کر دِیا اؤر میرے نِپل چُوسنے لگا۔ میں اُسکے لؤڑے کو ہاتھ میں لِئے مُٹھ مار رہا تھا۔ میںنے پھِر اُسکا لنڈ مُںہ میں لِیا اؤر چُوسنے لگا۔

واہ راجا ! ایسی تو کوئی لڑکی نہیں مِلی جو تُم کر رہے ہو ! لڑکی بھی نہیں کرتی اؤر چُوس ! چُوس ! چھُوٹنے والا ہُوں ! اَہ اَہ اَہ کرتے ہُئے اُسنے سارا پانی میرے مُہں میں نِکال دِیا۔

میںنے چاٹ کر اُسکا لؤڑا ساف کِیا۔

کیسا لگا مال؟

بہُت سوادِشٹ !

وو میری گاںڈ سے کھیلنے لگا۔ میںنے پھِر سے مُںہ میں لِیا، وو میری گاںڈ میں جُبان ڈال کر چاٹتا !

اَب چودو !

پاس میں پینٹ سے اُسکو کںڈوم دِیا، اَپنے ہاتھ سے چڑھا دِیا، دونوں ٹاںگیں چؤڑی کرتے ہُئے اُسکو اِشارا کِیا، اُسنے دھکّا مارا، بہُت موٹا تھا پر میںنے سہ لِیا۔ ایسے کرتے کرتے پُورا گھُس گیا اؤر وو رفتار پکڑنے لگا۔

اؤر چود مُجھے ! اَہ اَہ اؤر پھاڑ میری ! تیری راںڈ بن کر روز چُدنے آاُںگی ! اَہ اَہ !

اُسنے مُجھے گھوڑی بنا لِیا اؤر پیچھے سے مارنے لگا۔

ہاے راجا ! کیا چودتا ہے تُو ! اُئی پھاڑ ڈال !

بیس مِنٹ وو اَلگ تریکوں سے چودتا ہُآ جھڑ گیا۔ میںنے کںڈوم کھول اُسکا لؤڑا مُںہ میں ڈال لِیا، گاںڈ سے نِکل کر آیا تھا، بہُت گرم تھا۔

واہ میرے راجا ! میرا بچّا ! کل سُبہ آنا وہیں ! ٹھیک ہے؟

اَگلے دِن جاکر پھِر چُدا۔

اُسکے باد اُسکو جگہ نہیں مِل رہی تھی۔

یک دوست کے گھر لیکر گیا، وہاں کیا ہُآ، وو سب اَگلی بار

EMail : PkMasti@aol.com
Yahoo : Jan3y.J4na@yahoo.com

By Unknown with No comments

0 comments:

Post a Comment

EMail : PkMasti@aol.com
Yahoo : Jan3y.J4na@yahoo.com

    • Popular
    • Categories
    • Archives