Thursday, January 12, 2012

پھاڑ ڈالو میری چُوت


میں جو سٹوری آپکو بتانے جا رہا ہُوں وو رِیل تو ہے ہِ، ساتھ ہی یے گھٹنا میرے ساتھ سِرف 6 دِن پہلے ہُئی۔
میں اَپنے کمپیوٹر پر بیٹھا بیلو فلم دیکھ رہا تھا، تبھِ کُچھ دیر میں میرے پاپا آ گیے، مینے سب بںد کر دِیا۔ بولے کے چلو سبکو آج گھُما کر لاتے ہیں۔ مینے سوچا اَگر میں گیا تو سارا مزا بیکار ہو جایّگا، اِسلِیے مینے جانے سے منا کر دِیا۔ سب چلے گیے۔ میں گھر میں اَکیلا تھا۔ مینے پھِر سے بیلو فلم سٹارٹ کر دی۔ تبھی میری بہن کی دوست اُسے پُوچھنے آ گیی کے میری سِس کہاں ہے۔ مینے کہا کے سب باہر گیے ہیں۔ تو اُسنے مُجھسے پُوچھا کے تُم کیا کر رہے ہو۔ مینے کہا کے کمپیوٹر پر بیٹھا تھا۔ تو بولی کے میں اَپنا میل چیک کر لُوں۔ مینے ہاں کہ دِیا۔ مینے کہا کے میں زرا ٹوائلٹ سے آتا ہُوں۔ جب میں آیا تو دیکھتا ہُوں کے مینے پلیئر بںد نہیں کِیا تھا اؤر اُشہا سب کُچھ دیکھ رہی تھی۔ میں اُسے کھِڑکی سے دیکھتا رہا۔ اُسکا چیہرا کمپیوٹر کی ترف ہونے سے اُسنے پیچھے نہیں دیکھا کے میں کھڑا ہُوں۔ وو سب کُچھ دیکھ رہی تھی اؤر بہُت گرم ہو چُکی تھی۔ اِتنے میں اُسنے اَپنے ممّے اُوپر سے دبانے شُرُ کر دِیے۔ میرا لںڈ کھڑا ہو چُکا تھا اؤر میں تو پکّا فیسلا کر چُکا تھا کے ہو نا ہو، یے آج مُجھسے چُد کر ہی جایّگی۔ پھِر میں تھوڑا اؤر پیچھے چلا گیا اؤر ہلکی سی آواز نِکلی۔ وو سمجھ گیی کے میں آ رہا ہُوں۔ اُسنے پلیئر بںد کر دِیا۔ میں آیا تو اُسّے کہا کے میل چیک کر لِیے تو بولی کے ہاں کر لِیے۔ پھِر مینے ہِمّت باںدھ کر اُسّے کہ ہی دِیا کے اُشہا تُم جو دیکھ رہی تھی وو میں پیچھے کھِڑکی کے پاس کھڑا ہوکر دیکھ رہا تھا۔ تو وو شرما گیی اؤر کُچھ نہیں بولی۔ میں سمجھ گیا کے ماملا فِٹ ہو گیا۔ مینے دوبارا بیلو فلم سٹارٹ کر دی۔ اَب ہم دونو دیکھنے لگے۔ وو تو گرم ہو ہی چُکی تھی۔ تبھی مینے کہا کے دیکھتی ہی رہوگی یا پھِر۔ تو وو ہلکی سی مُسکُراہٹ لایّ۔ مینے تبھی بِنا ٹائیم ویسٹ کِیے اُسکے جاںگھ پر ہاتھ رکھ دِیا۔ اُسنے میرے ہاتھ کو پکڑ لِیا۔ پھِر میں اَپنے ہاتھ کو دھیرے دھیرے اُسکے اُوپر کی ترف لانے لگا۔ اُسکے ممّے کو دبانا شُرُ کِیا۔ پھِر اُسے کِس کرنے لگا۔ پھِر مینے اُسکا ایک ہاتھ اَپنے لںڈ پر رکھ دِیا۔ وو اُسکے ساتھ کھیلنے لگی۔ کریب 5 مِنٹ تک ہم کِس کرتے رہے۔ پھِر میں اُسے بیڈ پر لے آیا اؤر دھیرے-دھیرے اُسکے کپڑے اُتارنے لگا۔ پہلے اُسکا سُوٹ اُتارا تو اُسکے برا دِکھنے لگی۔ مینے اُسکی برا بھی اُتار دی۔ اُسکے مُںہ سے اَجیب اَجیب آوازیں نِکلنے لگی مانو کہ رہی ہو کے میری چُوت کو جلدی شاںت کرو۔ اُسکے دُودھ سے بھرے ممّے دیکھ کر میں دںگ رہ گیا۔ مینے اُسکو چاٹنا شُرُ کر دِیا۔ تو بولی کے پہلے کپڑے تو اُتار لو۔ پھِر مینے اُسکی سلوار کا ناڑا کھول دِیا اؤر سلوار اُتار دی۔ اُسنے کالے رںگ کی پیںٹی پہنی تھی۔ پھِر مینے اُسے میرے کپڑے اُتارنے کو کہا تو اُسنے پہلے میری پیںٹ پھِر کچّھا اُتارا۔

مینے بنِیان میں تھا۔ بنِیان مینے کھُد اُتار دی۔ اَب ہم دونو بِلکُل نںگے تھے۔ پہلے مینے اُسکی چُوت چاٹنی شُرُ کر دی۔ تو وو بولی کے یے کیا کر رہے ہو۔ مینے کہا کے اَسلی مزا تو اِسی میں ہے۔ اُسکے مُںہ سے سِسکارِیاں نِکلنے لگی۔ کہنے لگی، کھا جاّو، پھاڑ ڈالو میری چُوت کو اؤر زور زورسے آااااااااا اووووووو اوی اوی اوی اف اف …۔پھِر مینے اَپنا 6′4″ اِںچ کا لںڈ اُسکے ہاتھ میں دے دِیا اؤر کہا کے اِسے چاٹو۔ اُسنے فٹافٹ اَپنے مُںہ میں لے لِیا اؤر چاٹنے لگی۔ میرے لںڈ سے ہلکا ہلکا پانی نِکلنے لگا۔ مینے کہا اِسے پی جاّو۔ وو پیکر بولی کے کھٹّا کھٹّا ہے۔ پھِر میں اُسکے پیروں کے پاس گیا اؤر اُسکی ٹاںگیں فیلا دی اؤر اُسّے کہا کے اَپنی چُوت کا چھید کھولو۔ اُسنے اَپنے چُوت کا چھید اؤر چؤڑا کر دِیا۔ پھِر مینے اَپنا لںڈ جیسے ہی اُسکی چُوت پر رکھا تو اُسکے مُںہ سے آآّآّہّہّہّہّہّہہ کی آواز نِکلی۔ مینے ایک جھٹکا دِیا اؤر آدھا لںڈ اُسکی چُت میں اَٹک گیا۔ تو وو چِلّا پڑی اؤر بولی کے باہر نِکالو پلیج بہُت درد ہو رہا ہے۔ میں کُچھ دیر ہلکے ہلکے جھٹکے دیتا رہا اُسکی چُوت سے کھُون نِکلنے لگا، مگر اُسنے نہیں دیکھا۔ پھِر جب وو پُورے جوش میں آ گیی تو مینے 1 جھٹکا اؤر دِیا اؤر پُورا 6′4″ کا میرا لںڈ اُسکی چُوت میں گیا اؤر وو پھِر سے چِلّایّ۔ مگر مینے اُسکے لِپس پر اَپنے لِپس رکھ دِیے اؤر اُسے چِلّانے نہیں دِیا۔ پھِر وو اؤر گرم ہو گیّ۔ اُسکے مُںہ سے آواز نِکلی اؤر گھُساّو اؤر زور سے مینے اَپنی سپیڈ اؤر بڑھا دی اَب وو بھی اَپنے چُوتڑ اُٹھا اُٹھا کر ساتھ دینے لگی اؤر ہماری آوازیں نِکلتی رہیں آآاَہّہّہّہّہ ممّمّمّمّمّمّہیے مار ڈالا۔تّتُّواُواُومّمّم باآّہُواُوتّتّتت آآّسّچھہّہّہیئیئیئیئیئے ہُواُواُواُواُواو اؤر زور سے۔ اُسکا پُورا چھید مینے فاڑ ڈالا۔ کریب آدھے گھںٹے باد اُسکا پانی نِکل گیا۔ مگر میں اُسے 5 مِنٹ تک اؤر چودتا رہا پھِر میرا بھی پانی نِکل گیا۔ مینے اَپنا سارا cum اُسکے مُںہ میں ڈال دِیا اؤر اُسے پِلا دِیا۔ پھِر مینے اُسے اَپنا لںڈ چاٹنے کو کہا تو بولی کے اَب چُد تو میں گیی ہُوں، اَب کیا۔ تو مینے کہا کے دوبارا میرا لںڈ کھڑا کرو۔ ہم دونو 69 کی position میں ہو گیے۔ میرا لںڈ پھِر کھڑا ہو گیا۔ مینے اَب اُسے گھوڑی بنا دِیا اؤر پیچھے سے اُسکی گاںڈ میں 1 ہلکا سا جھٹکا دِیا اؤر اُسکی تو مانو جان ہی نِکل گیی ہو مگر میں ہٹا نہیں۔ تھوڑی دیر ایسے ہی رہا۔ پھِر تھوڑی دیر باد 1 زبردست جھٹکا دِیا اؤر اُسکا مُںہ اَپنے ہاتھ سے بںد کر دِیا۔ اُسکی ہالت تو ایسی ہو گیی مانو مرنے ہی والی ہو۔ پھِر میں ایسے ہی جھٹکے مارتا رہا۔ پھِر وو بھی مزے لینے لگی،ّ،ّاؤر آآّآّآہّہّہّہّہّہّہ آآّآّآاَہّہّہّہّہّہّہ گھُساّو فاڑو اؤر اَپنا پُورا بمبُو میری چُوت میں گھُسا دُواُواُواُواُو۔ّ۔ّاؤر زور سے۔ کریب 10 مِنٹ باد مینے پانی چھوڑ دِیا۔ اؤر سارا cum اُسکی گاںڈ میں چھوڑ دِیا۔ پھِر میں اُسے کِس کرتا رہا اؤر تھوڑی دیر ہم ایسے ہی لیٹے رہے۔ پھِر اُس دِن سے مینے اُسے چودنے کا سِلسِلا روز شُرُ کر دِیا۔ جو شاید اَب اُسکی شادی پر ہی کھتم

By Unknown with No comments

0 comments:

Post a Comment

EMail : PkMasti@aol.com
Yahoo : Jan3y.J4na@yahoo.com

    • Popular
    • Categories
    • Archives