Thursday, January 12, 2012

عجب چدائی کی گجب کہانی

یہ کہانی میرے بڑا بھائی اؤر میری کزن کی ہے میرے بھائی کا نام راجا ہے، اؤر میری کزن دیدی شیلا ہے۔


راجا کی اُمر 35 ہے اؤر دیدی کا بھی 35 ہے۔ میرے دیدی کی فیگر 40-32-38 سالی ایک دم سیکسی لگتی ہے۔ 16 سال کے اُمر مے اُسکا شادِی ہو گیا ایک پولیس کانسٹبل کے ساتھ، میرے جیجا کو آوٹ اسٹشن جانا پڑتا تھا۔ اؤر میرے دیدی اؤر جیجاجی کے سمبندھ اُتنا کلوج نہیں تھا کیوںکِ اُنکی اُمر 25 تھی جب وو دیدی کو شادی کِیے تھے۔ میرے دیدی میرے گھر کے باجُ میں ہی گھر لِیے تھے۔ پتا نہیں کب میرے دیدی اؤر میرے بھیّا کے ساتھ تعلق ہو گیا۔

مُجھے پہلے پہلے کُچھ ایسا لگتا تھا کِ میرے بھیّا اؤر دیدی کے بیچ میں کُچھ ہے۔ میں اُن دونو کے اُپر شک کرتا تھا۔ ایک بار دوپہر میں مینے کولیج سے آیا تُو میرے دیدی اؤر میرے بھیّا رُوم پے بیٹھ کے جور جور سے بات کر رہے تھے تو میں رُوم کا دروازا کھولکے اَںدر چلا گیا دیکا تو دیدی نے اُسکے بچّے کو دُودھ پھِلا رہی ہے وو بھی پُورا بلاُّز کھولکے اؤر بھیّا آرام سے بیٹھ کے دیکھ رہا ہے مینے سوچا کِ بچّا کو دُودھ پِلا رہی ہے تو اُسمے شک کرنے کِ بات نہیں ہے کرکے سوچا پھِر بھی میرے من مے شںتی نہیں تھا سِرف اُن دونو کا ہے بات دیمک میں ہر وکت چلتا تھا۔

کُچھ مہینے کے باد رات مے میں دھیرے سے گھر آیا رُوم میں دیدی، بھیّا اؤر دیدی کا بچّا سب سو رہے تھے تو مینے ڈِنر کرنے کے لِیے کِچن میں گیا اؤر تبھی پاور کٹ ہو گیا۔ تو مینے کھانا لگا کے ہال میں آیا تو رُوم کے اَںدر سے کُچھ آواز آ رہی تھی (بھیّا کا رُوم تو ہال میں اَٹیچ تھا۔ ) تھ میرے کو شک ہو گیا کِ رُوم میں شاید ہو دونا کُچھ کر رہے ہیں اؤر مینے دھیرے سے رُوم کے دروازا پر کان رکھ کے سُنا تو پیا کِ میرے بھیّا بڑی جور سے ساںس لے رہا تھا اؤر دیدی بھی کُچھ اَجیب سے آواز کر رہی تھی۔ کُچھ دیر باد میں ایک اَجیب سمیل رُوم سے بھر آنے لگا اؤر پھچ پھچ کر کے بہُتھ جور سے ساںس لے کے دونو آواز مِلکر رُوم سے بھر آ رہا تھا میرے کو وو سمیل اؤر ساونڈ سُنکر میرے لؤڑا کھڑا ہو گیا مینے بہُت جلدی میں کھنا کھا لِیا اؤر بڑی ہِمّت سے رُوم کا دروازا کھول کے اَںدر گیا تو کھاٹ کے اُپر بچّے کو سُلا کے بھیّا اؤر دیدی نیچے زمین پر ایک کے بگل میں سو رہے تھے۔ اُس رات سے میں اُن دونو کا پیچھا کرنا شُرُ کِیا تو مُجھے وو دونو ریڈ ھینڈیڈ پکڑے گیے۔

وو رات میرے کو پتا کِ آج بھیّا اؤر دیدی مست چودنے والے ہے کیوںکِ میرے گھر میں اُس دِن کوئی بی نہیں تھے سِرف میں، بھیّا، دیدی اؤر اُس کا بچّا کو چھوڑکے۔ تو اُس رات مینے بڑی جلدی سونے کا ناٹک کِیا اؤر رات 9 بجے تک بیڈ پر چلا گیا۔ اؤر 10 بجے کو اُٹھا اؤر رُوم کی کھِڑکی کے پاس جاکے بیٹھ گیا۔ رُوم کی کھِڑکی کو مینے پہلے ہی تھوڑا سا کھول کے رکھا تھا اؤر پردا کو پُورا چھوڑ دِیا تھا۔ جیسے میں کھِڑکی کے پاس تو وو دونو ایسے ہی کُچھ باتو میں کھویے ہُئے تھے۔ اچانک بھیّا نے دیدی کو پکڑا تو میرا دل بہُت تیز وو گویا۔ میرے دِل میں تھوڑا سا ڈر ہو رہا تھا۔ بھیّا پکڑنے کے باد دیدی کو گالی دِیا کِ وو دُودھ پِیے تھی۔ بھیّا کو دُودھ سے نفرت تھی۔ وو دُودھ سے نفرت کرتا تھا۔ دیدی نے تُرںت باتھرُوم میں جاکے برُش کرکے آیّ۔ پھِر دس مِنٹ باتھ کِیا اؤر پھِر سے بھیّا دیدی کو کس کِیا اؤر اَپنے ہاتھ کو اُس کے بُوبس پر رکھ کے جور سے دبانا شُرُ کِیا۔ دیدی بھی بھیّا کا لِپس اؤر جیبھ کو اَپنے مُںہ میں لیکے بڑِ مجیدار سے کِس کر رہی تھی۔ بھیّا نے دیدی کی نائیٹی کو اُپر اُٹھایا اؤر اُسے نِکال کے زمین پر پھیںک دی۔ دیدی اَکسر گھر میں برا نہیں پہنتی تھی۔ اؤر وو نںگی ہو گیّ۔ بھگوان کی کسم دیدی کی جاںگھیں تو کمال کی چیزے ہے۔ سالی کے پیر ایک دم بنانا کے پیڑ کے جیسا ہے۔ اِتنی بڑی بڑی بُوبس تھی اِسکی کِ بھیّا کا پُورا فسے اُس میں چھُپ جا رہا تھا کِ وو بُوبس کو چُوس رہا تھا۔ بھیّا نے دیدی کے دونو بُوبس کو ایسے چُوس رہا تھا کِ کوئی آدمی بہُت سالو تک پیسا ہو اؤر اُسے پانی مِل گیا ہو۔ تھوڑی دیر باد میں بھیّا نے دیدی کے دونو پیروں کو پھیلا دِیا اؤر دیدی کی چُوت دِکھنے لگی اُسکے پُورا بال سے چھُپا ہُآ تھا۔ بھیّا نے دیدی کے چُوت کو اُںگلی سے فیلا دِیا اؤر اَپنے مُںہ کو چُوت میں ڈالکر چُوسنے لگ گیا۔ کُچھ 5 مِنٹ تک وو دیدی کے چُوت کو چُوس رہا تھا تو دیدی نے پُورے مُوڈ میں آ چُکی تھی اؤر وو بول نے لگی کِ چُوس راجا میرے چُوت کو اؤر چُوس کھا جا میرے چُوت کو۔

آج تو بہُت کھُجلی ہو رہی ہے میری چُوت میں چُوسلے، پُورا پانی میرے چُوت میں سے اَہہ اَہہ اَہہ آاَ…اَ…۔۔اَ۔اَہہ کر رہی تھی۔ 5 مِنٹ کے باد بھیّا نے دیدی کِ چُوت میں سے نِکال کر دیدی کو اُسکے ہوںتھوں پے کِسس کرکے دیدی کا لِپس کو چُوس نے لگا۔ دیدی نے بھیّا کا ٹی شرٹ نِکالا اؤر بھیّا کو گردن کے پاس کِس کرنے لگی اؤر گردن سے لیکر ایسے ہی اُسکے چھاتی کے پاس اُسکے چھاتی کو کِس کرکے اُسکے شرٹ کو نِکال دِیا اؤر بھیّا کا 9 انچ تگڑا موٹا لؤڑا پُورے ترہ سے کھڑا ہو گیا تھا۔ دیدی نے بھیّا کا لؤڑا پکڑ لِیا اؤر ہاتھ سے دبایا اؤر اُسکے اُپر کا سکِن کو پیچھے کر کے بھیّا کا لںڈ کو مُںہ میں لے کے چُوسنا شُرُ کر دِیا۔ بھیّا بولے چُوسلے جان میرے لؤڑے کو چُوسلے آہاہ اَہّہّہہ اَہّہّہّہ بڑا مزا آ رہا آتا ہے جب تُ میرے لؤڑے چُوستی ہے کر کے بولنے لگا پانچ مِنٹ کے باد بھیّا نے دیدی کا سِر پکڑ کے اُسکے مو میں دھکّا دینا شُرُ کِیا اؤر دیدی کو اُپر اُٹھکے اُس کھاٹ کے اُپر میں سُلا کے اَپنے لںڈ کو ہاتھ میں لیکے سمبھالنے لگا اؤر دیدی کے چُوت کے اُپر رکھ کے ایک ہی جھٹکے میں اَپنے پُورے لںڈ کو اَںدر ڈال دِیا۔ دیدی نے ایک جور سی آواز کی اؤر بولی مادرچود دھیرے سے کر میں دیدی کے مُںہ سے وو بات سُنکے ہیران ہو گیا اؤر پتا چلا کِ بھیّا اؤر دیدی دونو گںدی ترہ سے گالی دے کے چودتے ہیں۔ اؤر بھیّا نے دیدیکے چُوت میں اَپنے لںڈ کو اَںدر اؤر باہر کر رہا تھا اؤر دیدی دھیرے دھیرے کر رہی تھی اَہّہّہ اَہہ را………ج…ّاَہّہہ…ّاَجھہّہّہّہّہ کر کے کر رہی تھی۔ 5 مِنٹ کے باد بھیّا نے اَپنے سپیڈ جیادا کرنے لگا اؤر بولنے لگا کِ تیری ماں کو چودُ تیری بہن کو چودُ تیری چُوت فاڑ کے رکھ دُںگا سالی رںڈی چل چود جور سے چود ہرامزادی رںڈی سالی چود مُجھے چود کر کے گالی دینے شُرُ کِیا بہُت جور جور سے چودنے لگا۔

اِتنا جور سے چود رہا تھا کِ اُن دونو کا چودنے کے ساُّںڈ اِتنی جور سے آ رہا تھا اؤر دیدی کِ چُوت میں سے کُچھ سفید رنگ میں پانی آنے لگا اؤر پُورا رُوم میں فچاک پھچاک پھچاک کرکے آواز آنے لگا۔ اؤر دیدی بولنے لگی کِ مادر چود اؤر جوش سے چود مُجھے میری چُوت پر دے راجاآّآ میری چُوت پھاڑ دے بہُت اَںدر تک چلا گیا ہے تیرا لؤڑا چود رے سالے مادر چود مُجھے اؤر جوسے سے چود میری ماں بہن کو بھی چود لے راجا تیری لؤڑا کو ساری دُنِیا کی چُوت کُربانی ہے راجا چود آاَہّا آآّآّاَہّہّہّہّہّہ اَہّہّہّہّہّہ سسّسّسّسّسّسّسّسّسّسہُو اُواُواُواُواُو اُواُواو دُواُواُواُواُو اَہّہّہّہّہّہّہّہّہّہّہّہّہّہ کر کے چِلّانے لگی اؤر میرے بھیّا نے بھی گںدی گںدی گالِ یو سے گالی دے کے چود رہا تھا ماں کسم بھیّا نے ٹھیک 45 مِنٹ تک لگاتار دیدی کے چُوت کو چود کے پھاڑ دِیا اؤر اُسنے پُورا پانی دیدی کے چُوت میں نِکال دِیا اؤر دیدی کے چُوت سے اَپنے لںڈ کو نِکال دِیا اؤر سائیڈ میں سو گیا یہاں دیدی ایسی سو پڑی تھی جیسے کِسی کو اَپنا چُدا ہُآ چُوت دِکھا رہی ہے اؤر دیدی کے چُوت کو بڑا ہو گیا تھا اؤر اُسمے سے بھیّا کا پانی نیچے گِر تھے ہُئے دِکھ رہا تھا۔ 10 مِنٹ تک دونو شاںت پڑ گیے تھے۔ 10 مِنٹ کے باد دیدی بولی راجا پھِر سے کرنا دوسرے راونڈ تو بھیّا بولا تیری ماں کو چودُ سالی تیری پیاس بھی جاتی نہیں ہے جا کے لکڑی لے کے آ کے تیری چُوت میں رکھ کے سو جا سالی رںڈی ہرامی کر کے بول کے سو گیا اؤر دیدی نے بولا ٹھیک ہے تو سُبہ 5 بجے کو اُٹھی ہُوں اؤر سُبہ مُجھے کھُوب چود لینا اَبھی سو جا کر کے بولی اؤر سو گیّ۔ مینے اُسکے باد باتھرُوم میں گیا اؤر لگبھگ 45 مِنٹ تک جو دیکھا تھا وو پُورا جوش کو سِرف 2 مِنٹ کے ہاتھ مارنے پے پُورے کے پُورا پانی نِکال دِیا۔


ٹھیک 4 مہینے باد میرے بھیّا کی شادی ہو گیی اؤر ہمارے گھر کے اُپر اؤر 2 رُوم بنا دِیا تاکِ بھیّا کو شادی کے باد کمرہ دِیا جایے اؤر کوئی میہمان آیے تو بھی دُوسرے رُوم کا اِستیمال ہوگا کر کے سوچ کے 2 رُوم بنا دِیا۔ بھیّا کی شادی ہونے کے مہینے دو مہینے کے باد ایک رات ایسا ہُآ کِ میرے زِندگی کا آسمان کھُل گیا۔ ہر سمے کے ترہ دیدی جب جیجا نہیں وو تو ہمارے گھر میں ہی رہتی تھی۔ وو ہمارے گھر کے ہال میں کھبی رُوم میں کھبی سوتی تھی۔

اُس رات وو رُوم میں سونے کو اَیّ۔ جیسے بھیّا اُپر رُوم میں چلا گیا۔ میں کھاٹ کے اُپر سو رہا تھا اؤر دیدی زمین پر بیڈ لگا کے سو گیّ۔ میرے کو نیںد نہیں آ رہی تھی کیوںکِ میرے کو روز ہاتھ مارنے کا عادت ہے اؤر ایک بار اَپنا پانی گِرانے کے باد ہی میرے کو نیںد آتی تھی۔ لیکِن اُس رات دیدی تھی تو مین ایسے ہی سونے کے لِیا ٹرائی کر رہا تھا۔ کُچھ 12 بجے کے آس پاس تک میرے کو نیںد نہیں آیی تھی اؤر مینے دیدی کو گھُور گھُور کے دیکھ رہا تھا جیسے وو اَپنا ہاتھ اؤر پیر ہِلا رہی تھی تو اُسکا نائیٹی اُپر وو ہٹ رہا تھا، تو میں کوشِش کر رہا تھا کِ اُسکا پیروں کو اُپر تک دیکھنے کی۔ ایسے ہی دیکھ رہا تھا تو دیدی نے اَچانک بیڈ شیٹ کو اَپنے پیر پر لگا کے اَپنی چُوت میں اُںگلی کرنی شُرُ کر دِیے۔ دس مِنٹ تک دیدی اُںگلی کر رہی تھی تو مین کھاٹ کے اُپر بیٹھ گیا اؤر سیدھے دیدی کو گھُورنے لگا۔ جیسے دیدی اُںگلی کرکے آںکھ کھولی تو میرے کو دیکھ کے ہیران ہو گیِ اؤر پُوچھی ایسے کیوں بیٹھا ہے۔ اؤر مینے کہا دیدی مینے دیکھا کِ آپ اُںگلی کرتے ہُیے۔

دیدی بولی کیا بولتا ہے تُجھے شرم نہیں آتا ہے ایسے بات کرنے پے۔ مینے بولا دیدی میرے کو پتا ہے کِ تُجھے بھیّا روز چودتا تھا اؤر اَب اُس کا شادی ہو گیا تو تُم اُںگلی کرلے رہی ہو۔

دیدی بولی کیا اُلُّ کے جیسا بات کرتا ہے تیرے کو کیا پتا، کیسے پتا ملُوم ہے تُو کیا کہ رہا ہے۔ مینے بولا مینے سب کُچھ دیکھا ہے۔ دیدی تھوڑا سا ڈرا ہُئی تھی مینے بولا دیدی ڈرو مت میں کِسی کو نہیں بولنے والا ہُوں۔

بس میرے کو ایک بار تیرے کو چودنا ہے

دیدی بولی ہرامزادے میرے کو چودیگا؟

میں کھاٹ سے اُترا اؤر سیدھا اُسکے بُوبس پر ہاتھ رکھکے اُسے کِس کرنے لگا۔

شُرُ میں وو تھوڑی ن کی اؤر وو بھی جوش میں آ گیّ۔ میرے من میں کھُشی ہی کھُشی ہو رہا تھا۔

میں دیدی کا مُںہ میں میرا مُںہ ڈال کے چُوس نے لگا وو بھی ساتھ دے رہی تھی اُسنے میرے پُورے جیبھ کو اَپنے اَںدر لے لِیا۔ مینے اُسکے دونو بُوبس کو دبانے شُرُ کِیا اِتنے بڑے بڑے بُوبس تھے کِ میرے دونو ہاتھ میں ایک نہیں آ رہا تھا۔ مینے تو بڑے بڑے بُوبس کے اؤرتوں کو دیکھا ہُوں وو سبھی لُوز لگتے تھے لیکِن دیدی کے بُوبس تو ایک دم ٹائیٹ تھا اؤر کیا کلر تھا اُسکے نِپّل کم سے کم 1” تو تھا مینے جی بھر کے اُسکا بُوبس کو چُوسا اُسکے نِپّل کے ساتھ کھیلا کرتا اُںگلِیوں کے بیچ میں اُسے جور سے دبایا دیدی دھیرے سے ھل کر رہی تھی۔ مینے اُسکے نائیٹی اُتار دِیا اؤر اُسکو میرے سیدھے آںکھوں کے سامنے میرے باہوں میں نںگا دیکھ کر میرے کو لگا کِ یے تو سپنا ہے۔

ایسے اؤرت کو تو نںگا میں میرے ساتھ بِٹھا سکتا ہُوں یے تو میں سپنو بھی نہیں دیکھا تھا۔ مینے اُسکے چُوت چاٹ نے لگا پہلِ بار تھا ن تو اُسکے پانی میرے مُںہ میں آنے لگ گیا اؤر میرے پُورا مُںہ اُسکے پانی سے گیلا ہو گیا مینے اُسکے چُوت کو چود کے میرا پنٹ اُتار کے میرا 8 انچ کے لںڈ کو اُس کے مُںہ میں رکھنے کو دِیا۔ تو دیدی بولی بہن چود سالے پُورے گھر والوں کا لؤڑا بڑا ہے تیرے بھیّا کا بھی اؤر تیرا بھی۔ اُدھر تیرا بھیّا میرے کو چود کے اُس رںڈی سالی تیری بھابھی کو چود رہا ہے۔ نیا چُوت مِلا ہے ن اُسکو اِسلِیے مُجھے چودنے کرنے کو بھی نہیں آتا ہے۔ آج سے تُو ہی میرے کو چودیگا اِس رںڈی کو تُو ہی چودنا۔ اَگر وو نیا چُوت چود رہا ہے تو میں بھی نیا لؤڑا سے چُدواُّںگی۔ سالا اَپنے بھیّا کے رںڈی کو چودنے چاہتا ہے چود تیرے میں کِتنا دم ہے اُتنا بھی لگا کے چود اِس چُوت کو۔ تیرا پہلا رات ہے آج چود مُجھے بولنے لگی۔ مینے کہا سالی کِتنا بولتی ہے رںڈی ہرامزادی کِتنے لوگ چودا ہے اِس چُوت کو سالی ایسا لگتا ہے کِ کوئی بوڈی ہے چُوت نہیں ہے کر تھے مینے دیدی کِ چُوت میں میرے لؤڑا گھُسا کے مار رہا تھا تو وو بولی تو جا کے پُوچھنا اَپنے مادرچود بھائی کو اُسنے ہی بنایا ہے مُجھے رںڈی اؤر میرے چُوت کو پر کے بھوڈی بنا دی ہے۔

ایسے ہی ہم دونو مزے لُوٹ رہے تھے تو بیس مِنٹ کے باد مینے جھاڑ دِیا۔ دیدی بولی سالے اِتنا تِمے لیتا ہے تو سالے تُو بھی بڑا چودو بنیگا سالے۔ کُچھ 10 مِنٹ کے باد مینے بولا دیدی میں کیا اَپکا گاںڈ مار سکتا ہُوں۔ تو بولی ہا ہا کیوں نہیں مادرچود تُم سب بھائی لوگ ایک ہی ہو سِرف چُوت سے تھوڑی سکون ہوگا مارو گاںڈ مارو میری لیکِن اِس بار تُو اَپنے پانی میرے مُںہ میں گِرنا ہے میرے کو تیرے پانی پینا ہے کرکے بولی۔ اُسکے باد مینے دیدی کو کھُوب گاںڈ مارا اؤر اُسکے مُںہ میں جھاڑ دِیا۔

By Unknown with No comments

0 comments:

Post a Comment

EMail : PkMasti@aol.com
Yahoo : Jan3y.J4na@yahoo.com

    • Popular
    • Categories
    • Archives